Zajście w ciążę przeważnie ma związek z zyskaniem kilku dodatkowych kilogramów. Nie można jednak ukryć, że większość kobiet pragnęłoby tego uniknąć. Czy istnieją metody, by szybko wrócić do swojej wagi po ciąży? Poznaj niektóre z nich. O upragnioną sylwetkę dobrze zadbać już w czasie ciąży. Bez wątpienia nie jest to odpowiedni czas, aby męczyć się drakońską dietą. Organizm ciężarnej wymaga nieco więcej pożywienia niż na co dzień. Ograniczenie niezdrowego pożywienia i słodkich przekąsek może jednak zmniejszyć wagę po porodzie. Dobrym rozwiązaniem może być także spokojna aktywność fizyczna w ciąży, dostosowana do wyjątkowego stanu. Ważne jednak, żeby uprawianie sportu w ciąży zawsze skonsultować z lekarzem. To ginekolog decyduje, czy nie ma przeciwwskazania do ruchu. Największym wsparciem młodej mamy w walce o dawną figurę są regularne spacery z maleństwem. Przyniosą one korzyści zarówno mamie, jak maleństwu.

Obydwoje potrzebujecie codziennej porcji świeżego powietrza.

Zamiast chodzić wolnym krokiem, zdecyduj się na energiczny marsz.

Kilogramy po ciąży będą zmniejszać się w mgnieniu oka, w trakcie wykonywania tego codziennego obowiązku. Kiedy upłynie sześć tygodni od porodu, a lekarz nie zauważy żadnych problemów, można zdecydować się na rozmaite ćwiczenia gimnastyczne. Młode mamy kochają zumbę czy aerobik. Dodatkowo to dobra sposobność, by odpocząć od rutyny codziennego dnia. Nie martw się, jeśli podobne zajęcia nie są organizowane w twoim mieście. Równie skutecznie możesz ćwiczyć we własnym domu. Krótkie, ale intensywne treningi, na przykład crossfit, pomagają w krótkim czasie odzyskać dawną wagę. Co ważne, nie zajmują sporo czasu, którego przecież brakuje kobietom po porodzie..
Link do strony: najlepsze drzwi zewnętrzne kielce i okolice

<< Poprzedni